2 Kasım 2012 Cuma

Hoşgeldim Diyelim

Selam herkese
cok fena gaza geldim tamam dedim 10.yılın sonunda blog acmaya karar verdim ,verdimde aman tanrım inanılmaz zor geldi bakalım ne zaman başlar ne zaman  bırakırım.
lafı fazla uzatmak istemiyorum ama blogu aslında yıllar önce acmak istememe sebep olan kişini Melis İlkkılıç oldugunu belirtmeden gecmek olmaz diye düşünüyorum. o zamanlar bloğunu okurken onunda finans sektorunde calıştığını sonra bi anda radikal karala işi bırakıp taksim mac de işe başlamasını okuduğumda evet bende bunu yapmalıyım dedim ve bankada 4.yılımı dolduruyorum.Yanii kılımı bile kıbırdatmadım:(
anca aldığım üç kuruşu makyaj malzemelerine yatırdım.
neyse işte böyle bakalım kaç gün beraber olucaz.şimdilik hoşgeldim, hoşçakalın..
bu fotoğraf ceptelefonumun masaüstü.(makyaj bağımlılığımın noktası).inanın hangi blogdan aldığımı hiç hatırlamadığım için burda belirtemiyorum,ama kendisinden özür dilerim çalmış gibi olmamak adına:)

1 yorum:

  1. Hoş geldin!
    Cep telefonuna kendi çektiğin ve blogunda yayınladığın resimleri değiştirerek koyarsın artık:) Şimdilik idare et:)
    Sevgiler.

    Not: Yorum onaylamayı kaldırırsan inan daha kolay yorum yazabiliriz.

    YanıtlaSil